// Strawberry Cupcake Angel Wing Heart


Hello World! Qielalalaa hereeeee ;D Welcome to my world, be nice at here and do respect my blog baby! Copycats or Copydogss not allowed at here. Thank you ;)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.



Older Post | Newer Post
lelaki is boy
Friday, July 27, 2012 | 12:17 AM | 0 Sweet Cupcake
assalamualaikum. kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang menyayangi. hee~ im sho sho sowwy sebab dah lama tuck updates blog yaw awh awh. bIasE Lah Ken, JaNjI pErEmPuAn JaNjI pAlSu, wakaka. sowwy coz im using wempitz words. i like i like. i loike seriously >.< sebelum tu, thanks kepada followers blog. *muah pipi kanan, muah pipi kiri* ;p dekat bbm ada orang suruh aku update pasal ciri ciri lelaki idaman aku. hmm banyak lah kau. dulu aku pernah cakap pasal lelaki ala ala comel gitu. tak perasan ke? takpe takpe, sebab aku dah delete lama benda tu. haha. okay let's start bebeehhhh! *mercik*
1) yes aku suka lelaki yang cool, tenang, relax jee. dia macam watlek watcool watpeace. ni tak, jenis nak berak pun tuis dekat status. memang aku reject terus. haha. tapi lelaki yang terlalu tenang pun tak boleh jugak -.- nanti apa dia nak cakap semua terus terang. kalau macam tu mesti dia komen pasal muka aku. aku dah la tak seberapa cantik. err ada lah suam suam cute, hahahaha kdiam
2) nama dia Aaron Aziz. aww aww, haha yess! aku suka lelaki yang badan ala ala tough gitu. tak tahu kenapa nampak comel, kacak, handsome, shekshi and memang debomm lah :Okenapa aku letak gambar Aaro Aziz? sebab aku suka lelaki yang macam dia. kalau perasan pun, dia dengan wife dia, ohmyyyy! sangat sweet. pas tuu dia macam kekadang ada jugak gilagila dia, pas tu sporting habis. itu yang saya mahu :p tapi takdelah terlampau gila. karang lain pula jadinya. hehe xD
3) buat muka -.- seriouslyyyy, aku taksuka lelaki yang buat muka dekat facebook. buat mulut muncung, lepas tu jelir lidah, buat peace dekat mulut. *ingat perempuan je ke yang buat? lelaki pun ada lah!* kenapa? why? esh, tak suka lah, haha. tapi kalau dia buat sikit sikit takpelah. then yang suka buat mata sepet sikit, pastu tunduk sikit, pastubuat mulut sikit, okay! dah cukup buat akutergelak, haha dah cukup buat aku tergelak. *terasake?*
4) badan kekering ;p err hehe. kalau lah aku takde jodoh dengan lelaki yang ala ala tough gitu, yang keding pun moleh leww. ikut kesedapan rasa aku, amboi merasa pulak. hehe aku suka yang berambut pendek lah. takkan ah panjang. serabai je -.- muka mesti macam lelaki, kalau macam betina buat apa haha dia mesti rock macam aku bebeh. lepas tuu sporting gila danboleh jaga aku :)
5) tak pengotor iyekkkk aku tak suka lelaki kotor. tak kira lah dalam status ke, face to face ke. nie kalau update mesti nak kotor kotor je. pas tu melucah sana sini. kay tak suka. take a note boy. amboi ;p
6) manja aww aww saya suka saya suka :D aku suka jenis boyfriend yang manja gitu. dia selalu cubit pipi aku. k nie geli -.- hahah dia macam selalu buat suara comel lah, tapi takdelah control sangat suara tu, karang tak pasal pasal kena pangkat bajet cute dengan aku. haha ;p
7) kaya! apa? apa? apa? aku memang suka boyfriend kaya okay. nanti senang aku nak kikis harta dia lepas tuu rampas syarikat bapak dia. kalau dia pakai BlackBerry ke IPad ke aku paksa dia suruh dia bagi kat aku. *evil laugh* haha takde lah. tapi seriously, aku suka lelaki yang baik, hormat orang tua, sedap mata memandang dan semua sedap sedap yang ada lah EHH
tak kisah lelaki tu handsome tak handsome. yang penting hati dia ikhlas dan baik dalam apa je benda yang dia buat. stay ohsem guys!