// Strawberry Cupcake Angel Wing Heart


Hello World! Qielalalaa hereeeee ;D Welcome to my world, be nice at here and do respect my blog baby! Copycats or Copydogss not allowed at here. Thank you ;)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.



Older Post | Newer Post
#RAMADHAN
Saturday, July 21, 2012 | 9:33 AM | 0 Sweet Cupcake
Yeay bulan yang ku tunggu tunggu telah tiba. Bulan syawal eh silap ramadhan dulu lah baru syawal. Tak sabar nak raya lerr tuu. Okay sempena bulan baik ni. Saya bagi pihak raja raja amboi kemain raja raja kau tuu haha tak lah nak mohon maaf kalau ada salah silap dan tersombong ke terbuat bodoh ke taknak layan kau ke buat kau sakit hati ke buat kau terguris hati and lain lain tu. Maafkan lah beta ye. Nak wish selamat berpuasa kat semua orang termasuk blogger blogger yang hebat superb lagi meletup tuu. Selamat berpuasa yee :p haha nak cerita sikit ni. dari dulu lagi aku dah berniat dalam hati lepas sahur aku takkan tidur macam time aku budak budak dulu. Ceyy konon sekarang dah bukan budak budak lah? haha taktahu lah tapi belasah je lah. hmm Aku akan study sekejap lepastu pergi toilet amek wudhu' then solat Subuh. Setiap hari dalam ramadhan ni. Insyallah aku akan start esok. Doakan juga aku berjaya exam nanti. Penting woo. Slip atau kertas putih bodoh yang boleh menentukan bakal anak anak kita makan fish and chip atau nasi kosong je. Hm lagi apa eh nak cakap. tak ada idea atau niat langsung pun nak tulis blog ni. Cuma rasa rindu nak update blog tu lah update macamni. Membosankan haha tapi tak apa lah. Blog wa bro bukan blog lu :p tapi blog wa pun takkan wa sorang je nak baca kan? haha so jangan bersikap takbur atau sombong atau bongkak atau negative negative tu semua lah time ramadhan ni. Banyakkan berzikir dan berdoa itu kan lebih baik :) hm tiap tahun gentle lah aku cakap kan. Aku banyak fikir pasal kawan kawan yang dah dapat title yatim or piatu tu. Aku turut simpati dengan kehilangan mak atau bapak korang. Kawan kawan ramai bro :) Jangan sesedih nanti aku pun sedih. Buruk kalau aku menangis kang kau taknak tengok muka aku pulak kalau aku menangis. Be tough lah kan? Allah sentiasa ada dengan kau ♥ ohh yeah aku juga dah niat nak puasa penuh tahun ni. Hm perempuan biasa lah kan tinggal tinggal puasa? teenagers lah katakan. Tapi teenagers pun boleh berubah kan? haha so bagi lah moral support sikit and bukan nak memerli je. Betul tak ustaz? #ustaz jawab. Ye betul betul #sambil mengangguk kepala. Okay sampai disini saja lah tazkirah ramadhan kita pada tengah malam ni. Sehingga kita bertemu lagi pada tazkirah yang akan datang. Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh