// Strawberry Cupcake Angel Wing Heart


Hello World! Qielalalaa hereeeee ;D Welcome to my world, be nice at here and do respect my blog baby! Copycats or Copydogss not allowed at here. Thank you ;)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.



Older Post
Lullaby Songs :)
Friday, August 31, 2012 | 9:10 AM | 0 Sweet Cupcake
Hai cik abg, cik adik manis yg tengah membaca. HAHA. Idea nak update blog ni dari malam tadi, tapi postpone hingga lah malam ni, sebab pagi sampai petang tadi busy. Wanita berkejaya kan? ecehhh! haha So, nampak title entry dekat atas tu?
Malam ni , aku just nak share two lullabiesz songszz sebelum tidur :) *eh perlu?!* Before tidur, memang aku dengar lahh, baru baca doa :) Kalau tak dengar Dua lagu ni, memang aku tak de mood nak tidur weehhh. Bunyik motor sikettttt~ wenggg wenggggg! Tak tahulah bunyi ape tuhh. HAHA
Okay . First lullaby song :) You and I Both by Jason Mraz :) lagu ni Cik Abang yang bagi kat saya.
gahhhh! tak semua lirik dia ada. you know why, its too long lah. penat kang nanti nak baca. so, i just take part chorus dia je. tu pun okay :) kan? nak dengar penuh, cari sendiri. then downnload. okay? :*
Cause you and I both loved
What you and I spoke of
And others just read of
And if you could see me now
Well I'm almost finally out of
Well I'm free, oh, I'm free
okay, next please! hahah. LOL. yang tadi tu lagu yang cik abang saya bagi kan kan? tapi yang nie tak, lagu nie lagu yang saya sendiri sukaaaaa. ewch, *gedik much* Thats When I Love You by Aslyn :)
naaahhh, same goes with up there. i just take part chorus je okay?
'Cause here's my promise made tonight
You can count on me for life
'Cause that's when I love you
When nothing you do can change my mind
The more I learn, the more I love
The more my heart can't get enough
That's when I love you
When I love you
No matter what
i do loves this song bukan sebab apa, it just like dia punya lyric. macam mendalam gitu. ecewahhh!
ehh cik abang, thanks for everything that you gave to me. awak bagi kasih sayang awak. awak bagi rindu awak. eh semua laaa. *ewch*
I will be the only and one girl for you , InsyaAllah :)