// Strawberry Cupcake Angel Wing Heart


Hello World! Qielalalaa hereeeee ;D Welcome to my world, be nice at here and do respect my blog baby! Copycats or Copydogss not allowed at here. Thank you ;)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.



Older Post | Newer Post
Sunday, August 5, 2012 | 1:24 PM | 0 Sweet Cupcake
HAPPY OUR ONE MONTH AWAK ;)
Heyyo bro, sista! ssup? okay, sekarang tolong bagi aku ruang, tolong bagi aku cerita sikit pasal aku. ehem ehemm, awak awak awak! kita dah sebulan laah. hihi. saya suka sangat sangat sangat. nak tahu sebab apa? sebab masa berlalu cepat je. pejam celik pejam celik, dah sebulan. pas tu pejam celik lagi, eh ehh dah kahwin. haha kay ni lebih. duit takde, belajo tak habis dah sibuk nak gatal. *cut the crap*
Awak, terima kasih untuk semuanyaa. yes! semuanya. sebab awak selalu teman saya. waktu saya suka. sedih. sihat. sakit. dan yang paling penting waktu saya banyak cakap ;p even awak suka sangat cakap saya nie CEREWET, tapi takpe, saya tahu awak sayang saya. kan kan? *kelip mata* haha. Walaupun awak ni menyakitkan hati, saya tetap sayang awak, saya tahu awak tengah baca nie, kau boyfriend terbaik pernah aku kenal, aku beruntung dapat kenal dengan kau weh, hihi
Sekarang hati dia dah ada dalam hati aku, kau nak rampas dia? try ah kalau berani :) hehe, saya sayang dia sangat sangat XD haha now he's my man :) hope lama ah kan relationship ni, kalau boleh, sampai naik pelamin :P kalau boleh ah -,- siapa siapa pun tak dapat gantikan budak ni, sorry sesiapa yang tersyok kat aku tu, banyak lagi bunga bunga segar mugar kat luar sana XD haha err k perasan.
eh awakk, apa lagi eh nak cakap. haaa, saya nak cakap nie haaa,
SAYA SAYANG AWAK
terima kasih sebab tahan dengan perangai gedik saya, cerewet saya dan semuanya pasal saya. iloveyousmuch <3